Multe mii de lei am băgat de-a lungul anilor în buzunarul celor de la ECO.
Am fost ceea ce se numește un client fidel. Până ieri.
Exasperat de puful plopilor din cartierul meu, care își face loc peste tot cum ai deschis fereastra, am decis să-mi pun plase de insecte la geamuri. Fostul proprietar le-a luat la plecare.
Prima opțiune ECO, normal. Măsor geamul în ansamblu și merg la magazinul din Petroșani, zona Centrul Civic (posibil să-l ratați ca e cam îngrămădit).
Intru și o duduie cu atitudine de funcționar communist mă întreabă cu ce treabă pe acolo.
Îi explic și îi arăt măsurile.
Îmi spune ca e mai ieftin dacă aduc eu măsurile și îmi explică că trebuie să măsor ”în gol”. Pentru nespecialiști și după indicațiile proaste ale duduii, asta însemnă din buza ramei geamului în buza ramei geamului. Pe lat și pe înalt.
Îmi și arată.
Accept, luând de bune explicațiile duduii, doar lucrează la firma de profil. Arhicunoscută.
Măsor și mă duc înapoi. Aveam în gând că, dacă nu duduia, cineva știe totuși că nu aceea e mărimea plasei.
Intru victorios și îi spun: Am măsurat în gol.
Îmi zice prețul: 85 de lei.
Zic că sună bine și achit conștincios. E totuși ECO. Firmă serioasă. Pe bune?
Îmi face un draft de hârti. Contract, chestii. Semnați aici! Semnați aici!
Totul s-a finalizat în 4 iulie, chiar de ziua de naștere a mamei mele. Îmi zice în ”maxim” 12 zile lucrătoare sunt gata.
Plec cu gândul că totuși cineva pricepe cum stă treaba cu viitoarele mele plase, doar oamenii sunt de meserie.
Ieri, primesc un telefon. Gata plasele. Mă duc, le iau. Alte hârti.
Când ajung cu ele acasă, evident nu se potrivesc.
Sun și îi explic colegei duduii (tovarăşa ţepuia probabil pe altcineva) cum stă treaba. Se face că nu pricepe, eu mă enervez și închid.
Acum îmi iau adio de ECO, pentru că n-a înțeles că e important să pui la vânzare oameni care știu să explice ce și cum, iar dacă nu știu, să te consilieze astfel încât să fii mulțumit de ce primești pentru banii tăi.
Într-un cuvânt: comunicare externă.
Îmi iau adio și de la duduia tâfnoasă!
Și vă spun și vouă ca să știți că la ECO lipsa de instruire a vânzătorilor e scumpă și o plătește clientul.
Fără nicio satisfacție.
Iar banii nu sunt folositţi pentru a învăţa vânzătoarele ce înseamnă comunicarea.
Rușine, ECO! Mare ruşine!
0 comments