Pledoarie pentru o comunicare decenta

A inceput campania electorala. Din nou un zgomot asurzitor a pus stapanire pe canalele media. In ziare e plin de machete electorale, iar la televizor aproape ca nu mai vezi altceva. Dintr-o data parca toata lumea se inghestuie sa comunice, chiar daca pana acum n-am scos nicimacar o vorba sau n-au construit nimic in acest domeniu. Multi lideri politici de la nivel local gasesc acum un prilej pentru a se face si ei auziti, dupa ce ani de zile nu i-a auzit si nu i-a vazut nimeni. In lipsa unei comstructii politice si de comunicare decente, astfel de momente „fierbinti” sunt tribune si pentru politicienii de la nivel local, desi ar trebui sa fie doar pentru cei de la nivel central. Brandurile politice locale ar trebui doar sa traduca mesajul Centrului pe intelesul si pe sensibilitatea alegatorului de la nivel local. Dar cum sa faca asta daca ani de zile n-a stiut sa comunice, daca ani de zile n-a pus nicio piatra la contruirea unui brand adevarat. Pentru a fi ceva azi, trebuie sa ai exercitiul comunicarii decente de peste ani, nu sa iesi acum in raspar, desi esti un ilustru anonim. Mi-am propus ca astazi sa pledez pentru o cumunicare decenta. Pentru ca dincolo de injuria electorala trebuie sa ramana oamenii. Trebuie sa apara brand-urile. Campaniile vin si trec, dar oamenii raman. Oamenii raman si le e din ce mai greu sa gaseasca sprijin real la politicienii care le sunt mai la indemana, cei locali. Pentru ca pana la presedinte e departe rau. Va trece si aceasta campanie si noi va trebui sa ne ducem viata tot aici, cu cei care ne spun sau nu ne spun ce se va intampla cu noi.

0 comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

9 + 1 =